Γεύμα Κοτόπουλο

Κοτόπουλο:Από τις πλουσιότερες πηγές πρωτεΪνης. Σημαντική πηγή βιταμινών Β6, Β3 και και σελήνιου. Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φώσφορο.

Εντόσθια κοτόπουλου: Πλούσια σε βιταμίνη Α, μαγγάνιο και σίδηρο. Πολύ καλή πηγή ψευδαργύρου, ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων. Περιέχει ταυρίνη, η οποία ενισχύει την καρδιά.

Ρύζι: Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, σίδηρο, βιταμίνες Β και Ε. Βοηθά σε πεπτικά προβλήματα και στην πρόληψη καρδιακών νοσημάτων. Έχει πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Κόκκινη πιπεριά: Αποτελεί πηγή λυκοπενίου και πολλών βιταμινών, όπως βιταμίνης C, A και Β6. Προστατεύει τα μάτια.

Λάχανο: Απαραίτητο για την υγεία του εγκεφάλου, καθώς περιέχει βιταμίνη Κ και ανθοκυανίνες. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θείο, για λαμπερό τρίχωμα και βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού χάρη στο μεγάλο ποσοστό βιταμίνης C που περιέχει. Ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα και έχει αντικαρκινικές ιδιότητες.

Φακή: Όσπριο με μεγάλη θρεπτική αξία. Πολύ καλή πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, ασβεστίου και σιδήρου.

Ολόκληρο αυγό: Αποτελεί τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φυλλικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου.

Μήλο: Τα κόκκινα μήλα έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Είναι πλούσια σε βιοτίνη, κάλιο και βιταμίνη C. Βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και της παχυσαρκίας του σκύλου.

Ηλιέλαιο: Από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Ε. Βοηθάει στη φυσική ενυδάτωση του δέρματος. Περιέχει, επίσης, βιταμινες Α, Β, D, πρωτεΪνες και ιχνοστοιχεία.

Λιναρόσπορος : Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες, μέταλλα, φυτοχημικά και Ω-3 λιπαρά οξέα. Προστατεύει από τον καρκίνο και βοηθά στη δυσκοιλιότητα.

Μηλόξυδο: Έχει αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές ιδιότητες. Είναι φυσικό εξωπαρασιτικό.

Τσόφλι αυγού: Είναι η πιο ισορροπημένη πηγή ασβεστίου στη φύση. Είναι απαραίτητο για τα κόκκαλα και τους μυς.